Fredag i skolan

Hejsan! Gud vad skönt! Båda proven som jag skulle ha idag, som jag satt uppe och pluggat till til typ halv 12. Dom var dom 2 första timmarna. Så otroligt skönt att ha dom avklarat. Och jag kände att det gick bra på båda också. Speciellt på NO. Det bara flöt lixom. höhö.

Aja, idag ska är det fredag! :D efter längtade frdag. Idag ska vi iväg till cupen också. Det ska bli jätte kul, men jag har varken börjat packa eller städa. Så det blir lite bråttm där med. ;). Men det är roligare än att bara sitta och vänta tills man ska gå.

Det var frosst imorse! Första frosten.
Men nu måste jag fortsätta med Natur gas och kol.

Bilden är tagen från google.se! Jag har nästan inga bilder på skoldatan..

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0