Första oktober

Hejsan! Rätt länge sen nu. Men jag har inte hat tid. Dom 2 sista dagarna alltså.. Jag hinner inte blogga nu heller igentligen, men jag vill. Idag är det då torsdag, första oktober. Och träning. Den gick väl bra. Men ridningen kändes inte så bra igår. Och imorgon ska jag åka på sova över cup!! :D. Älskar sådanna cuper. Så Imorton ska jag packa hela eftermiddagen och fixa mej. Sen kl 17.50 ska vi vara på gläntan för avfärd 18.00. Och då kommer den tråkiga nyheten. Jag kommer inte kunna blogga på hela helgen troligtvis. Men jag kommer nog att ta med nån lite kamera. Så bilder kommer det troligtvis bli.
Men nu är middagen klar. Och jag är jätte hungrig efter träningen ;). Hörs kanske senare om jag har tid.
Juste det haglade idag! Och det har blivigt skit kallt tycker jag. HÖÖST!

Gillar bilden;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0