Loke och jobbig träning!

Hejhej! träningen idag var typ den jobbigaste ever! Vi fick springa en massa! Först körde vi snabba fötter,´men hjälp av koner, efter det så blev det 1 mot 1. Och sen så delade matsh upp oss så ena gruppen fick göra snabba fötter öch den andra mobbade grodan. Sen köt vi på mål, som som missa fick köra smabba fötter. Av slutade med att springa idioten 2 gånger allt man orka. Kanske inte låter så jobbigt.. Men jag fick spykänsla efter..

Aja, nu har man ätit och duschat. Nu känner jag mej fräch (felstavat kanske).

Inna idag var jag och Emma med hennes lillasyster ute med loke igen. Alltid lika trevligt. Jag tog med kameran. Tror att det bleb rätt fina bilder. Ni ska nu få se några:

Nu ble det bara en, för blogg.se laga´gar skit för tillfället. Men ni ska få se mera bilder! ;)

Jag älskar att ha spånga vecka! Man börjar soft. Har sovmorgon med andra ord. Har typ bara roliga lektioner. Slutar inte jätte sent. Och det bästa; INGA LÄXOR OCH PROV! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0