15 oktober-vällingby efter skolan

Hejsan! Fredag idag, men det har väll ingen missat? ;)
Efter skolan idag åkte jag Emma och Emma till vällingby. Jag behövde köpa stift och en present till farmor. Hon fyller år på söndag. Och nu måste jag städa och fixa saker.

Planering för helgen;
Idag var det v-by, senare så ska jag ha en kväll med min lillasyrra. Jag lovade det eftersom restn av hennes lag är på cup. Imorgon så ska jag först packa och fixa lite till söndag och kvällen. Sedan titta på Emils final match i ST:erikscupen-fotboll,Spännande. Och på kbällen ska jag till emma med emma. Hennes förälldrar är borta på kvällen. Så jag och Emma ska sova där. På sändagen bär det av tidigt. Vi ska nämligen till dalarna och hälsa på min farmor som fyller år. Det ska bli kul, det var ju så länge sen jag träffade henne. Och det är ju så fin natur där sa farmor. Så på söndag bil det nog inge blogg fören kvällen.

men sht vad mörkt det är. Det var jätte mörkt redan vid 6!

Bilden är tagen för ett tag sen.


MALINHE - FOTOBLOGGEN

om du vill kan väl rösta på din favorit i månadens blogg som jag har i min blogg? :)



/www.malinhee.blogg.se

2009-10-16 | 19:47:44
Blogg: http://malinhee.blogg.se/
KHALiiD

Tyvärr hade du fel svar!



Allt bra idag :D ?

2009-10-16 | 20:00:16
Blogg: http://khalid.blogg.se/
MALINHE - FOTOBLOGGEN

SV: tack för din röst! :D

2009-10-16 | 21:41:53
Blogg: http://malinhee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0