9 oktober-trion i stinsen

Hejsan! :)
Idag efter skolan så tog jag Emma, och Emma bussen till stinsen. Vi var Emma,Emma och Emma, det var det jag menade med trion i rubriken;). Det tog typ en timma,xd. I stinsen prövade jag och emma lite outits, lite crazy outfits. Men jag såg en jätte fin jeansskorta. Och så tittade jag på min mobil. Och nu har jag försökt göra upp en deal med mamma. Så jag måste snart städa mitt rum, det ingick i dealen ;).

Men nu är jag hemma. Morsan har tänt dom 2 första ljusen nu också. Men det är vekligen mörkt nu, redan kolsvart nästan.

Måste bötja med rummet nu, men först vill jag bjuda på en bild på mej;


Jag gillar bilden. Jag har ingen maskara på bilden. Bara puder. Bilden är inte redigerad mer än i storleken.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0