21.47- min dag

Hejhej!
Min dag idag har varit bra. Jag åkte först till solna med mamma. Och där blev det ett par vinterskor, och 2 mössor (A). Men vi bytte en sak som jag fått av farmor i present som var på tok förliten! Så då blev det 2 mössor. Så nu kan man säga att jag är beredd till kylan;). Bilder får ni se senare.

Aja, sen så hade min bror Slutspel i sanktan. Semefinal, som dom vannSå dom är i final och ska spela på lördag. Dom vann med 2-1.Då måste man me och titta. Jag tog lite bilder också. Men inga jag hinner lägga ut just nu. Haha det var en farsa till andra laget som typ hade mundiaree. Han kunde inte sluta prata, hela tiden skulle han stå där och babbla om vara fotbollen och dommaren, och att han dömde för spånga och inte för deras lag och blablabla! Haha. 

Nu är det en film på 3. Evan den allsmäktige. Den tänkte jag gå och se med mamma nu. Hörs senare.
 
haha, har aldrig sett den förut;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0