Tidig morgon imorgon ;)

Läget? Jag är så j*vla trött i mina ben. Jag hade ju träning, jag kämpade på bra tycker jag. Och nu har jag tränat på min uppvärmningsdans tills imorgob, det tar lite på mucklerna :P. HÖHÖ. Men nu har jag tagit en lite paus. Jag behövde skriva ut pappret med mina steg på. Så varför inte titta in och säga hej?;) Men jag måste snart fortsätta träna, iaf en gång till, måste kunna hela tills imorgon. Visst är jag smart som börjar och slutar min uppvärmningsdans idag och den ska vara klar tills imorgon. Jag kommer antagligen vara uppe et tag till också, jag börjar ju 8 imorgon. Men det är bara att acceptera att det är väldigt väldigt mycket nu antar jag.

Men man ska alltid tänka på det possetiva. Om tiden fortsätter gå såhär fort så är det snart jullov:). Eller är det kanske bara jag som tänker så?. Aja god natt kära gulliga och fina läsare, XOXO.


Vad tycker ni om bilderna? det är samma bild men redigerad olika.

Emma

coolt. Det ser ut som om det brinner i första bilden;)

2009-11-17 | 08:39:57
Blogg: http://jageja.blogg.se/
V I L M A [mitt liv, min kamera, min stil.]

det är jeans :)

de kommer från weekday

2009-11-17 | 15:55:50
Blogg: http://viilma.blogg.se/
Anonym

ehm... lär dej stava unge! det stavas POSITIVA inte possetiva

2009-11-17 | 16:21:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0