Nagel fixning

Hejsan! Igår så fixade jag och min lillasyster naglarna lite, mina hade massa gammalt nagellack på sig som ibte ens var helt. Min naglar var jätte fula med andra ord;). Så vi hade lite som nagel spa,höh...

Men först så gjorde vi så att vi tog hett vatten i en skål, sedan hade vi i tvål som skulle göra händerna mjuka + lite lukt olja, rosblad hade vi också i ;). Sedan stoppade vi i våra händer i skålen. Väntade i ca 5-7 min och sedan tog vi upp händerna och torkade dom. Efter det så tog vi bort ev. smuts under naglarna och valde sedan ett nagellack. Vi målade naglarna, och sedan tog vi på handkräm.
Jag blev jätte nöjd, med båda händer och naglar! jag fick mitt tips från en tidning och förde nu videre det till er.
Här kommer lite bilder från igår, hur vi gjorde det också vidare:


Såhär blev det när det var klart:

Bara för att mysa till allt, tände vi ljus som flöt på vatten ;).


Clara gjorde ett hjärta i spegeln när vi var klara:) men jag vet inte riktigt om man ser att det är ett hjärta..

Jag skulle bli jätte glad om ni röstade på mej, klicka bara HÄR! Du röstar genom att skriva min bloggadress eller numer 7!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0