lyckokaka och horoskop..?

Jag har börjat fundera lite, häromdagen så läste jag ett horoskåp där det stog att jag skulle börja träffa en person i det här året och lite mer, och för 2-3 veckor sedan så köpte jag en lyckokaka där det stog ''you will meet your ideal parter befor this year ends'' (typ att jag kommer träffa min livs parter innan årets slut). Det är säkert bara slumpen, men det fick mej att börja undra lite. För det var ett litet underligt sammanträffande, eller vad tycker ni?


Haha, jag har sparat lyckokakan, den var så äcklig.. :P

Bella

Haha, typ samma sak hände mig gjorde två facebook test efter varandra först så bah sa den att min kärlek skulle börja på bokstaven A och sen gjorde vad ska din Partner heta typ åsså blev de alexander .. Hej creepy liksom. kram

2009-11-05 | 16:17:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0