God natt..

.. ja nu tänkte jag iallafall gå och lägga méj. Men inte sova, jag ska plugga lite franska till och sedan ska jag läsa i min bok. Klockan är kvart över 10 ungefär så börjar väl bli trött.
Våran skola har ledigt imorgon, eller ledigt och ledigt.. Vi har srilanka da, då ska vi jobba någonstansoch samla ihop pengar som vi sedan ska skicka till srilanka. Men jag och Emma hittade inget jobb så jag ska vara hemma och städa heeeela mitt rum, diska och stryka imorgon suck.. Men vad gör man inte för att hjälpa barn? Jag skulle tro att jag får en hundring eller något för det. Jag hoppades bara att det fanns något roligare än att vara hemma och stäa och plugga hela dag. Höhö. Men vi kommer nog höras av mera imorgon eftersom jag kommer vara hemma. God natt folks!♥

Lite ball bild va? det är ett ljus, jag har nästan inte redigerat den alls..

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0