8 november-söndag

God morgon, god morgon! Grå dag idag. Men det är november, vad mer kan man vänta sig? November är alltid så himla grå och kall. Det kanske snöar och så, men snön lägger sig inte.
Dagens planer:
Nu så tänkte jag bara slappa, sen om jag hinner så ska jag och mamma åka till ikea och titta lite där. Grejer kanske till mitt rum, men mamma skulle titta på nån grej till köket. Jag följer med för jag gillar att åka till ikea;). Man får liksom lite mera planer för hur ens rum kan se ut i framtiden elr vad man ska säga. Haha, aja tillbaka till saken. Efter ikea är det fotbolls avslutning för fotbollsåret. det håller på in 2 timmer. Kl 3 till kl 5. Så mellan det blir det inge blogg. Sen har jag inte så mycket mer instämplat.
Och snart börjar väl söndagsångesten också;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0