5 november-nu är jag tillbaka!

Tjenare! Hur är läget? Nu kommer bloggen livas upp lite, för jag är inte hemma och är sjuk längre! Så nu kommer jag troligtvis blogga mera, och roligare.
Förresten, är det nån som smakat chai-te? (om ni inte gillar chai-latte gillar ni inte chai-te..) det är nästan som chai-latte fast med mindra smak. Och det var super äckligt! BLÄ! säger jag. Vi fick te på bilden, och jag som inte ens gillar te prövade, min bildlärare sa att det var hennes favorit smak. Men som sagt, BLÄ. Haha.

Dagen idag har varit sköön, jag älsar torsdagar. 3 lektioner, börjar 20 i 10 slutar 3, 2 av dom timmarna år bild. Och när torsdagen är slut så vet man att et är fredag efter. Haha, därför gillar jag tordagar ;).
Men denna dag har bara varit allmän grå regning/snöig och tråkig! Men det är ju november, och den månade är lite grå i sig.
Men nu ska ni se en bild jag tagit med min mobilkamera, den är inte så bra..

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0