Dark pictures




Hejsan! Ovan ser ni lite bilder jag tog förut. Jag gick och mötte upp Emma och Emma. Idag var inte min fotodag iaf. Det gick inte så bra, men det var så länge sen jag fotade nu så det var väl lite därför. Får bli bättring med det nu.
Just nu är det verkligen mörkt ute. Helt svart.. Men jag är nöjd över mitt rum. Hehe.

Nej nu tänkte jag sätta mej och plugga en rejäl omgång för att sen ska kunna se desperate housewives och Andra avenyn;)
Det här blir det sista inlägget för den 24 november 2009. Men vet ni?:D Imorgon fyller min blogg 1 ÅR! Då kommer en liten tävling anårdnas av mej, fast inte försen på helgen som kommer samt en ny header och kanske en ny design! Kul kul. Men då får ni inte glömma att titta in och gratta. En till person fyller också år imorgon, men det får ni veta då;) Juste! Glöm inte att hålla tummarna för mej i dustinhome tävlingen!:)
God natt!

V I L M A [mitt liv, min kamera, min stil]

bild fyra var ju cool!

2009-11-24 | 21:14:11
Blogg: http://viilma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0