Jag tävlar i dustinhome.se

Hej på er alla igen!
Jag är med i en tävling på dustinhome.se. Det kommer bli jätte kul att tävla eftersom man vinner 15.000 kr i present kort på dustinhome. Jag tycker att det är kul eftersom jag både kan utrusta mina kameragrjer och bli bättre på det jag gör och göra mej mer bekväm i mitt rum.

1. Jag vill ha den här modellen:PHILIPS 220C1SB och den kostar 1590 kr.
2.Mobil som jeg behöver!
3.Data, min står i mitt rum och mi syster använder den hela tiden så jag får inte mitt rum ifred!

4.stativ, det är bra att fota med när man inte kan hålla handen still och ska fota utan blixt.
5.Objektiv. Jag vill kunna fotta från andra håll eller vad man ska säga. Inta bara från det hållet med kitobjektivet. Jag vill  kunna komma närmare saker och ting.
6.En liten kamera, man orkar väll inte ha med den stora systemkameran när man ska träffa vännerna på stan eller något. Men man vill endå ha bilder som man kan ha minnen på bild.

Det här var lite grejer som jag behöver/vill ha och tänker köpa om jag vinner.

Nu kanske ni undrar varför jag vill ha dom här sakerna och vinna. Det är så att jag vill utvecklas i det jag gör. Jag tycker att det är kul att fota och jag vill fortsätta göra det men med lite proffsiga grejer. Mina bilder skulle bli dubbelt så bra. Den lilla kameran vill jag ha för att man orkar kanske inte ta med sig den stora hela tiden men man vill ta bilder som man senare kan ha minnen om eller visa här i bloggen. TV:n vill jag bara för att jag är lite bekväm av mej och vill ha en TV i mitt rum. Min data är så seg och min lillasyster sitter vid den hela tiden så jag får aldrig ha mitt rum ifred. Och en ny mobil BEHÖVER jag, min är sönder.. Jag vill samt köpa Adobe Photoshop.
Jag är med och tävlar för att varken jag eller min familj har råd med det här just nu.. Jag skulle bli överlycklig om jag vann priset och äran!

Om du också är intresserad av att vara med och tävla eller bara ttta in lite. Klicka här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0