9 november- jag kan varken smsa eller ringa!?

Hello! nu är jag hemma från träningen och har ätit. Ska ta en dusch nu också. Träningen var okej. Skolan var okej, förutom att jag fick veta att jag skulle gör typ nåt musik prov/förhör som jag heeeeeelt hade glömt! Så jag satt på engelska lektionen som vi inte hade nån lärare på och reäna. Men det gick faktiskt bra, jag fick G nästan VG, han sa att om jag tränat mer så hade jag lätt fått VG+! Då kännde jag mej lite nöjd.
Vet ni? min mobil knasar! Jag kan inte smsa eller ringa?! Jätte irriterande! Men mamma tror att det bara är
något med abbonumanget.. (felstavat?)

Men vet ni vad? Vi har nästan 2 prov i veckan 4-5 veckor framåt i skolan. Jag kommer ha det jätte stresseigt, för jag ska absolut inte ha ett enda IG till i 8:an. Men jag kan nog klarar det. Jag måste bara fokusera, då gör man ju det mesta av pluggande i skolan också?! Eller typ iallafall.. Höhö. Aja nog prat om skolan och grejer.

Haha, var det någon som såg ullared då? HAHHA! Jag älskar dom gamla '' glada vänninorna'', haha! Missa inte nästa säger jag bara.
Jag hör säkert av mej senare ikväll. Puss!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0