24 november- nu är rummet klart

Tjaa! Det har varit skiit skönt att inte behöva gå till skolan idag. Men värre här hemma. Nu har jag städat HELA mitt stökiga rum. På vissa ställen var det äkligt att städa,till exempel under min bokhylla. Fy fan säger jag bara. Haha. Massa dam. Jag som trodde att jag bara hade katter och fiskar men idag har jag fått reda på att jag har/hade damrottår också.. Jag har tillochmed damsugigt och städat av bokhyllan. Det har aldrig hänt förut, eller kanske någon enstaka gång men inte ofta,hehe.
Men då måsta jag ju säga att jag är inte klar med städingen heller.. Jag måste dixka och hellst stryka också.
Det hjälper inte heller att det bara är grått och typ regnar också.
Men vi får höra senare.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0