23 onvember-mörkt redan


Tjatja! Läget då? Själv är det bra. Jag fick håltimma sista lektionen så vi fick komma hem medans det var just ute, om vi slutat 4 så hade det varit mörkt när vi cyklade hemmåt. Fär nu är klockan ca halv 5. Och det är kolsvart ute! helt sjukt när vintern kommer alltså. Idag hade jag matte prov. Det gick väl sådär, men jag får G tror jag iallafall. På onsdag har jag franskaprov som måste klaras av. Så det gäller bara att plugga nu. Hela den här veckan är stressig. Men nästa vecka är chill, än så länge iaf. Men nu får även ni hoppas på att jag vinner tävlingen på dustinhome! jag kan inte ens beskriva hur glad/lycklig jag skulle bli:D.
Men nu tänkte jag plugga och äta lite till, hatar att bli hungrig på träning. XOXO:P

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0