22 november-lång men endå kort dag

TJAA! Läget? dagen idag gar varit ganska bra. Eller jag mamma Emil och emils kompis satt fast i en kö på vägen hem från handbollsmatch/IKEA i en halv timma eller längre! Det var typ några som krockat..
När jag kom hem då så pluggade jag matte. Har prov imorgon. Jag har gått och hoppats på att jag ska vinna tävlinegn på dustinhome, men det är typ en på miljonen, eller inte ens det. Men jag får fortsätta hoppas!.Dagen idag har kännts väldigt lång, men jag har inte gjort så mycket. Hehe, jag förstår hur det låter..
Men nu tänkte jag gå och lägga mej och läsa med min gulliga katt ;). God natt♥ haha det rimma :P.

Söt va?:P

E M M A

SVAR: vi var någonstans i hässelby eller nåt, tror jag. ;)

2009-11-22 | 22:55:37
Blogg: http://sommarfreak.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0