21 november-solen skiner!

Hejhej! Nu är jag vaken och uppe. Mammaoch Pappa väkte mej vif typ halv 10, aaah, var skit trött. Solen skiner för typ första gången i november! :PNovember är sådan tråkig månad annars, förutom att min vän fyller år. Men jag måste göra ett collage till min farmor. Hon ville ha ett på alla oss. Sen kanske jag ska åka och handla med Mamma eller åka till kista med Pappa och Clara, men jag vet inte. Senare lite mer mot kvällen har min syster fotbollsavslutning och då kanske jag ska med, men vi fårse där med.. visst är jag bra på att planera? höha. Nu ska jag börja med collaget då♥

V I L M A [mitt liv, min kamera, min stil.]

fin bild :)

2009-11-21 | 13:26:57
Blogg: http://viilma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0