19 november- ont i huvet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tjatja! Lääget? Jag är j*vligt trött och har ont i huvet. Så jag tänkte gå och lägga mej nu. Jag måste plugga lite extra på ID bara. Har prov på det imorgon. Men vet ni vad? jag är enkligen kvar med min novell! Mamma tyckte att den böev skit bra :). Sry för lite blogg igen.. Men somsagt ni skulle nog kunna gissa vad ordet är som jag snart kommer skriva.. Jag pluggade. Så j*vla mycket nu.. Man blir fan lite deprimerad, jag hinner knappt göta något annat.. Aja, god natt då. Imorgon är det ju fredag då hör jag kanske av mej mera. Jag och Emma ska gå och se på premiären av ``new moon´´. ÅÅH! Det ska verkligen bli skit kul!. Jaja. God natt!.

Över redigerad? :P Hade lust att pröva..

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0