11 november- rida snart


hejhej! :)
Jag har inte bloggat idag för... Plug plugg och plugg! Surprise! Nej men typ, eller jag var på skol-DM träning också. Men jag måste plugga jätte mycket franska, jag har blivigt underkänd i ämnet............ :'( Jag tänker inte jobba med nåt som har med franska att göra, men jag vill endå inte bli underkänd i ämnet. Aja..
Ikväll nu snart, är det ridning. Jag ska absolut gå! Men jag kanske hinner skrva något mera ikväl, vi får se. Hejdå ♥

vilma [mitt liv, min kamera, min stil]

fin bild :)

2009-11-11 | 19:30:35
Blogg: http://viilma.blogg.se/
Anonym

ehmm.... du vet att man skriver inte suprice man stavar det SURPRICE!

2009-11-11 | 19:50:43
Anonym

surprise menar jag!

2009-11-11 | 21:22:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0