10 november- hektisk vecka

Hejhej!
Nu sitter jag och ska plugga lite, men fastande vid en klick tidning ist, hihi.
men jag tycker att det är skönt att ha klartt det mesta av plugget nu så har man mer fritid senare. jag, Jennifer och Emma satt kvar i skolan och pluggade lite. Jag och Jennifer franska och Emma spanska. Jag behövde verkligen plugga franska och det är mycket lättare att plugga med någon. Nu tänkte jag fortsätta. Fast med NO och matte, till och med So. Men So och NO är nog viktigast.
DSenna vecka kommer att vara hektiskt, jag har kanske minst 5 läxor i franska, So prov fredag och massa annat, kolla bara min kalender:

Alla lappar står för dom dagarna jag har läxor,prov eller något annat viktigt jag inte får missa. Oranga lappar:läxor, Gröna lappar:prov, Rosa/gula lappar:annat.
Så ja dom 2 veckorna som kommer kommer ha mycket plugg i sig.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0