16.54


Kan ni se vem det ska föreställa? Me! Emma,(klickahär för att komma till hennes blogg) en kompis ritade den. Jag tycker att den blev jätte fin! Hon titade av en bild på mej. Jag har den inte på bloggen just nu.
Idag;
har jag varit med ebba, effi och emma. Vi hyrde sex and the city serien, dom senaste avsnitten. Det har varit jätte skönt att vara ledig idag! Jag hade inte pallat gå i skolan idag, helgen (iallafall lördagen) har varit fullt upp! Med matcher och så.
Nu;
Är jag hos emma, ebba och effi skulle till effis häst, så vi gick till emma. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men nåt kul blir det.
Aja, ska gå och vara lite social nu, puss!
jenny

sv: å, fel lyx, har du studiedag elr ?

2009-05-11 | 17:23:47
Blogg: http://jend.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0