26 maj-2 veckor kvar!

Hejhej!
Vad gör ni då?Sry om ni tycker att det börjar bli lite boring, att jag inte uppdaterar så mycket, men efter skolan så gick jag hem till emma vi pluggade NO, och lite så..
Just nu blev jag precis klar med att måla naglarna, både tå och finger, och började på en inköpslista, till på lördag. Jag måste köpa bl.a. avslutnings klänning. För det är ju bara 2 veckor kvar!kan ni fatta det? Det har gått så fort tycker jag. Aja.Snart måste jag gå hör clara har gumpa uppvisning som jag måste gå på, men ja tänkte ta med kameran och fota lite.
Men det var väll allt jag har och säga för stunden, hörs senare. puss.
jenny

sv: ok,jag har tillbringat natten på akuten eftersom jag har bruttit armen :(

2009-05-27 | 09:22:23
Blogg: http://jend.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0