21.55

Just nu är jag välldigt trött, jag är trött på mej själv och vissa omkring mej. Det händer skaer hela tiden, och det ar samma saker som händer. Och det gör mej trött. För att man bir lika sogrsen och arg alla gånger. Man blir rädd för vad som ska hända. Jag har fått höra saker som inte vill höra. Som har begått av ett mistag, att den har råkat säga förmycket, eller nåt sånt. Ofta färsöker jag förtränga det men det går inte alltid. Det går att vara lycklig med sina kompisar, för stunden.
Det är nåt jag gått och tänkt på mycket, och jag behövde bara skriva av mej det, jag orkar inte hålla allt inne ibland. Jag måste bara skriva ut det. Jag prövade med en dagbok innan, men det gick inte så bra.. Aja. Nu tänkte ja baar gå och lägga mej och titta på film ett tag. Hörs kanske senare.

Bild; tagen i vintras på landet.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0