Hard day


Hej, hej.
Nu är jag hemma. Det har varit en jobbig dag. Först så vare ju spånga lunken i skolan, sen så blev jag skit trött. Men jag bestämmde mej endå för att vara med några kompisar, och vi åkte till v-by. Jag köpte inget förutom och så. Sen fick man ont i huvet, men nu är jag hemma, och det känns bättre. Men tanken på att behöva gå i skolan imorgon hjälper ju inte precis..
Och vet ni?På väg hem från vällingby, så tog vi 116 som vanligt, men så satte sig 2 SKIT jobbiga killar på samma. Och först så satt dom där oc typ låssades prata med oss, men sen flyttade dom beradvid oss. Och började dra min kompis u håred och slå henne med en sko och så spottade ha på stolan och allt. Sen så tyå höll dom på och slå nån med en sko, sen när dom skulle sätta sig igen så typ satte dom sig på min kompis. Och börja prata om oss, som typ; ååh hon är fin. Och ; det var fint. Och massa, jag blev skit irriterad! Men sen när vi skulle gå av bussen där vi skulle av så sparkade ena killen mej i baken(?)Jag blir ju självklart välldigt arg, så jag vänder mej och och säger; vad håller du på med?! Han ba; det var han. sen går vi av.. Så nu har jag typ ett grått sko märke i baken..

Men men, jag hör av mej senare. puss.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0