Första maj!

hejsan!
Idag äre fredag, första maj. Idag ska jag och pappa till landet, och det betyder att det inte blir något internet. Men vi kommer hem på söndag som vanligt. Igår kväll vare kul!. Fast jag åt så j*vla mycket så det kändes som om allt skulle komma upp igen, men det gjorde det inte so  tur va. Vi såg ju på twilight igår, jag hade verkligen underskattat den filmen, för nu vill ja bara se den igen! Den var vekligen skit bra! Först så typ tänkte jag att det kan väll vara roligt och se den emma säger ju att böckerna var skit bra, men jag tänkte att den inte kunde vara så bra eftersom det var vampyrer och att man skulle få se blod och massa sånt hela tiden, men så var inte! hon författaren hade verkligen gjort den bra, för den var inte så överdriven, aja den var skit bra! Och jag rekomenderar den verkligen! Vissa scener var skit coola. Jaja.
Nu snart ska jag in och dusha.

Bild; Tog den på den senaste fotorundan
Jag kommer lägga ut nåt inlägg till innan jag åker, jag kanske drar igång en tävling över helgen, en till gissa motivet tävling. Det är alltid kul, eller?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0