4 maj

Hejsan! :)
Nu är jag hemma. eller jag kom hem igår, men jag pallade inte göra nåt då hade ont i huvet och var skiiit trött!. Har ni sett vilka vinnarna var i min tävling? Skrolla bara ner ett inlägg så ser ni vad svaret var och vilka som vann(såklart). I dag i skolan så var det rätt kul, vi har ju tema vecka, och jag har valt att jobbs med NO. Så idag fick vi göra godis och papper. Och så kom det nån tjej som skulle hålla föredrag om sig själv hennes barn dom och hennes företag. Hon hade en alkoholost som mamma och så berättade hon hur hon tog sig igenom det och sånt. Det var faktiskt välldigt intessant.

Efter skolan så åkte jag till vällingby, med jenny linnea och emma.
När vi kom dit så gick vi runt  lite affärer och sen in i k:fem. Jag emma och linnea går in på ginatricot medans jenny försvinner åt ett annat håll. Och sen så kommer hon efters oss och säger att dom spelar in nån serie eller nåt inne på nån affär, best of brands tror jag. Men vi tror ju inte poå henne. Men sen så går vi iallafall dit och tittar. Och där bakom kassan står Petra Mede ( hon som var program ledare för årets melodifestival) förs så kände vi inte igen henne, för hon hade en annan sminkning och typ 3 decimetarlängre löshår, och ett jätte rött läppstift. Men det var hon, oxh några andra. Det var rätt kul att titta på när dom spela in en sken faktiskt, för det var typ humor, hehe..
Och när vi skulle åka hem så började det duggregna, men sen slutade det när vi gick på bussen. Men sen när vi skulle gå av bussen, så började det typ spö regna. Så man blev rätt blöt. Men sen när ci nästan var hemma så slutade det regna och solen kom fram..
Och imorgon börjar vi 11 fett skönt!
Jag kommer lägga in bilder från landet och annat sen, mamma vill ha datan nu så måste gå.
ELIN - foto & vardag

SVAR: vad trevligt :D haha, den var lätt. Klart det är grodyngel ! :D



Allt bra ?

2009-05-04 | 19:46:15
Blogg: http://elinanimmer.blogg.se/
Josefine

Härlig header!

2009-05-04 | 20:57:30
Blogg: http://jjossues.blogg.se/
Emma

Haha, vad kul :D Tack! :D

2009-05-04 | 21:36:42
Blogg: http://eimj.blogg.se/
E M M A

Svar: det är morsas, xd

2009-05-04 | 22:24:30
Blogg: http://sommarfreak.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0