31 maj- shopping och varmt väder!

Hejhej! Hur har ni det? varmt skulle jag tro.
På matchen idag så förlorade vi med 2-3. Vi var jätte bra  och gjorde en jätte bra match. Synd bara att vi lät en tjej komma fri, fast jag tror att hon stog Ofside. Aja, målen gjordes av maria och hanna.
 
Jag har precis kommit hem från stinsen. Och när man kom ut från stinsen, så kom all värme på en direkt, asså skit varmt det är! Typ 29 grader i skuggan.
I stinsen köpte jag det här;

Avslutningsklänning, skor(pumps),eltejp,stilettmaskaran och lösnaglar.
Åj, juste farmor kom hem med lite saker till mej igår med. Hon har varit och åkt båt;)

Faundation,läppstift,ansiktskräm(fått av mamma) och rosh(säkert felstavat)
Aja, nu ska jag ut och jobba lite på solbrännan, hehe.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0