29 maj-äntligen fredag!

Hej hej! Hur har eran dag varit? Min har väll varit bra.
Idag blev jag klar med mitt och emmas teknik arbete, vi hade inte ens börjat innan(jo vi hade skrivit lite, men jag visste inte emmas inloggning), så är lite stolt att jag hann:) Hoppas bara att vi blir godkända. Sen i skolan idag blev jag klar med mitt träslöjds arbete också, fast blev i så nöjd, vi skulle göra pallar, sen efter jag hade lackat så skulle man torka av stolen, och då fick jag massa olje fläckar på min vita tröja och mitt vita linne. Så när jag kom hem var jag tvungen att slänga allt i tvätten, men jag behövde endå tvätta lite saker.

Nu sitter jag och äter glass med varma hallon, i väntan på att min lillasyster Clara ska komma hem, hon är så irriterande om man säger att hon ska komma hem en viss tid, så kommer hon inte försen nån timme efter. Jag hade lovat henne att jag skulle hjälpa henne fixa sig inför hennes kompis kalas, och så kommer hon inte hem?!. Aja, skit samma, det är ju hon som kommer få lida av det, inte jag.

Idag är det soligt och härligt väder, skönt! Det har varit så regnit och grått den här veckan.. Juste, ikväll är det bal för niorna, om jag hinner kanske man hinner ta sig en titt , dom brukar ju ha så fina kläder!;)
Aja, ska äta upp min glass s att inte allt smälter, hej så länge.

bild; tycker att den är lite sin med sin starka färg.Och så lyser solen på den, och det passar eftersom solen skiner nu ;)
jenny

sv: helt ok, äter alvedon typ hela tiden, så just nu gör det inte så ont :) har du gjort nåt kul idag?

2009-05-29 | 16:35:04
Blogg: http://jend.blogg.se/
jenny

sv: ska va hema och vila armen till störe del, men ska antagligen träffa en kompis men vi ska väl bara gå en promenad elr nåt ! ^^

2009-05-29 | 17:14:46
Blogg: http://jend.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0