27 maj- huvudvärk

Hejhej!
Hur mår ni? Jag mår inte alls bra, jag är trött och har ont i huvet. Tidigare idag var jag med emma, vi åkte till v-by för att emma skulle lämna tillbaka en sak, och titta på lite avslutnings klänningar åt mej. När jag kom hem var jag helt slut, skit trött med andra ord. Sen fick jag ont i huvet, så jag låg och halvsov framför tv:n med min katt liggandes på mej, och det gjorde mej ännu tröttare, det är så mysigt. Sen åt jag middag och nu sitter jag här.
Foten är mycket bättre nu, jag kan nästan springa. Och det är ju bra! Ikväll är det greys anatomy, så det blir mera tv tittande.
Igår tog jag ju kort på clara när hon hade gympa uppvisning, alla blev inte så bra, men några. Jag tänkte visa några sen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0