24 maj-09


Bild; tagen på landet, hehe.
Hej hej!
Hur har eran dag varit? Min har varit bra. Först så var jag ju på match, och den gick jätte bra föresten. Va vann med 3-1.Noor gjorde första målet och emma flygare dom 2 andra. Sen efter så (dushade jag såklart, hehe) men förutom det så gick jag och ebba ner och åt pizza, och emma kom senare. Sen så köpte vi en ben och jerry´s och gick hem till ebba och så på one tree hill. Det var kul och mysigt.

Och nu för en kvart eller nåt så har jag varit hemma. Det blir middag här hemma.
För en halvtimma sen så var solen framme, sen så blev det jätte målningt, sen så började det dugga och sen spö regna, och nu regnar det inte alls. Konstiga väder!
Aja nu äre mat, puss hej!
jenny

sv: ok, men ska du till grönan nån gång i år då?

2009-05-24 | 21:20:28
Blogg: http://jend.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0