18 maj-09

Hejsan! Hur mår ni då? med mej är det väll bra, är trött bara. Skolan tröttar ut en, nu på 3 dagar som jag ska gå i skolan den här veckan, så har jag 2 prov, i mina sämsta ämnen också. Matte och franska. Just nu känner jag att jag inte kan så mycket på nått av ämnena, jag har knapast tittat på pappret där det står vad vi ska kunna inför provet i franska. Och i matten så har vi ingen bra lärare så jag fattar NADA! Aja, hoppas att eran veckainte blir lika stressig och jobbig som mina 3 dagar av veckan kommer at bli.
Men här kommer dagens outfit;

Tröja- ? , linne-MQ (365 sineshine), jeans- gul och blå(puss&kram). Linner är inte smutsigt, det är bara det att min tröja hårar av sig eller vad man ska säga.
Juste, glöm inta att rästa på mej, klicka här för att komma till hennes blogg.
jenny

sv: ok lycka till, hoppas du vnner :)



- gjort nåt kul idag ? kram

2009-05-18 | 16:16:26
Blogg: http://jend.blogg.se/
Anonym

alltså du står helt fuckt up.....

2009-05-18 | 17:01:56
emma!

svar till anonym; Jag står så på bilden för att jag tycker att man ser bättre då. Men jag står så ibland annars med, för att jag får lite ont i benet när jag står litad mot det.

2009-05-18 | 17:27:55
Blogg: http://emmaahlin.blogg.se/
jenny

sv: trevligt :) har sagt till 2 kompisar att dom ska rösta på dig :)

- idag har jag varit i skolan, och sen ikväll ska jag träffa Lucas, sebbe och Eden, några i klassen !

2009-05-18 | 17:34:34
Blogg: http://jend.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0