15 maj-09


Inte värdens finaste bild på mej..Men men. Tröja-gina tricot, jeans-gina tricot(fått av ebba).
hejsan!
Vad har ni för er? Jag kom hem vid 4 ungefär, och satte jag mej och titta på tv, sen skulle jag fota nåt projekt emil skulle göra till skolan, då han skulle laga mat och efterätt. Det ser gott ut!

Idag i skolan hade vi kropps kännedom på gympan, då skulle man gissa vad man kunde innan, och sen göra det. En tjej i min klass gå på gympa, och så var det en gren då man skulle gå på händer, hon kunde gå hela gympa salen! Det var lite coolt!. juste idag så fick vi tillbaka vårat svenska prov, och det gick faktiskt bra för mej! jag fick 134 av 145. Blev väldigt nöjd faktiskt, för när vi började med substantiv verb och adjektiv, så kunde jag ingenting, jag visste bara att det fanns 3 ordklasser som hette substantiv verb och adjektiv.
Men ska gå. puss!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0