00.23- god natt



Vad har ni gjort ikväll då? Jag har varit med ebba och emma. Vi var inte i grottan, vi pallade inte det. Först så visste vi inte vad vi skulle göra, men sen så gick vi ner och hyrde film.  Bröllopsduellen, jätte rolig tycker jag. Sen så satte mamma på mamma mia. fast vi såg inte så mycket, va satt mest och prata om olika saker, ni vet mammor kan vara välldigt bra på att prata ;). Aja, nu för några minuter sen så gick ebba och emma hem.

Matchen var inte så tidig som jag trodde. Jag trodde att man skulle samlas halv 10, men vi skulle samlas halv 11, bara en timma men endå..

Jaja, nu ska väll jag säga god natt till bloggen och er läsare, och stänga av datan. Vill vara pigg till imorgon. Det är en rätt viktig match.
sara

sv ; ja det är rätt haha, inte så svårt va? :)

2009-05-24 | 13:37:51
Blogg: http://myselfsara.blogg.se/
Anonym

haha matchen gick ju asbra :D



Kika gärna in på min blogg, jag har frågestund! :D

2009-05-24 | 17:48:51
sara

haha matchen gick ju asbra :D



Kika gärna in på min blogg, jag har frågestund! :D

2009-05-24 | 17:49:08
Blogg: http://myselfsara.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0