Birds

Hejsan alla!
Just nu är jag på bra humör. Jag vet inte varför eftersom det känns som om det är fredag fast det är torsdag, och jag har massor med göra. Men det är väll en bra sak att jag är glad?!. Aa men jag och emma var på en liten fotorunda förut, och jag ville fånga bilder på fåglar. Jag fick några fina men fåglarna är rätt så små och jag kunde inte gå för när då flög dom iväg. Men aa dom blev rätt bra iallafall somsagt.Jag Gick i snön med mina converse och sen blev jag skiiit kall, och kamra batteriet tog slut -.-! (det var lite därför vi tog en kort)

Titta på fåglarna på taket

Vet inte om det snyns så bra men det flyger en lite fågel över taket

Och där en lite till

Fast den här tycker jag nog är bäst, man ser liksom fågen på ett relativt nära håll och den sitter i trädet och tittar ut.

Nu måste jag duscha! Men hör säkert av mej innan middagen och tv kvällen börjar ;) Ikväll är det gost wisper(tror att det stavas så..) och sen medium.:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0