Tränings match

Hejsan!
Nu har jag kommit tillbaka från min träningsmatch och det gick väll sådär. Vi förlora dels p.g.a dålig kondition. Vet inte riktigt vad det blev men vi gjorde inga mål. Jag var mittback, första gången och jag tycker att det gick ganska bra faktiskt. Men vi kämpade på bra iallafall.
Idag ska jag rida och kvällsfodra, men sen har jag inget planerat.

Bild: Några i laget på en fotbollscup

Nu ska jag gå och slappa, c ya
noescape

Är det kul med fotboll?

Har provat det såklart men inget som jag fastnat för. :P

Sv: Taaaack!! alltså känner mig så pirrig! ;P

2009-03-21 | 17:16:55
Blogg: http://noescape.blogg.se/
Anonym

men gud! jag ser ju ut som om jag ska kräkas!!

2009-03-24 | 21:23:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0