Tillbaka från träningen

Hejsan! Vi på träningen hade tur med vädret! för precis när vi skulle säga hej då och åka hem så började det regna. Och nu är det ganska mörkt ute också..
Imorgon: Är det förhör i engelska och NO, det är samt prov i grönt kort. Och jag är hur nervös som helst! Jag måste bara klara det där provet! Och jag måste också plugga på NO och engelska..
På torsdag: Är det skola som vanligt, och en dag kvar till påsklov. Juste det är träning också. Sen tror jag att allt är lugnt. För det är på onsdagen allt är-.-..
På fredag: Är det äntligen påsklov! Och jag å emma tänkte åka till stan och fira det, jag behöver köpa lite saker också. Och senare på kvällen ska jag sova hos henne.
På lördag: Är väll allt typ vanligt. jag rider och har träning. Eller jo jag måste börja packa till mormor och morfar.
På söndag: Ska jag väll fortsätta packa och jag tror att det är träning också.
Och på måndagen: bär det av till halland.


Bilder: Tagna igår, på kvällen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0