Spanien 06


Här är när vi hade kommit till madrid, och gick ute på stan.

När vi hade gått i hettan lite ville vi ha skugga så fick vi syn på det hära jätte trädet.

Här sitter jag och min lillasyster och amanda och hennes lillebror, det var några vi träffade i spanien . Jag kände henne innan genom stallet.


Vi så också JÄTTE coola sand saker som några hade gjort till en tävling.

Vi var också där med en annan familj, dom bor 1 hus nedanför me, dom visade oss runt i den lilla staden vi var i.

När vi hade ätit gick vi till en glassbar och beställde glass.

Mmmmmmmm, kolla glassen!

Vi åkte också till det dära jätte höga beget, kommer inte ihåg vad det heter. Det var skiit fin utsikt!

2 dagar innan vi skulle åka hem så bestämmde vi oss för att gå ut och äta en sista gång på resturang.

Och dagen innan vi skulle åka hem så bjöd vi dom på middag. But I look like a boy on this picture..

Asså gud vad brun man var!


Aja nu ska jag fortsätta men mina glosor, puss och kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0