Dagens kväll

hejsan!
Idag var det skola-DM. Det var rätt kul, vi fick åka till ekerö och spela 2 matcher. Vi missade typ hela skoldagen för att spela fotboll, eller vi gick i typ 20 min;). Sen när vi kom hem vid typ 3 tiden så skulle jag gå hem till mej och lämna stall nycken till effi, för jag glömde att ta med den till skolan idag. Ocg sen åkte jag och emma till V-by. Hon skulle köpa prisent till hennes mamma, vi köpte samt tårta också (eller då var hennes pappa och suster med).
Det var väll typ allt jag gjorde idag. När jag kom hem från vällingby så var det 2 st sjuklingar här, min lillasyster och hennes kompis. Båda dom var sjuka och var hemma hos oss och såg på ``spy kids´´ och sen såg vi en film som pappa hyrde ``systrar i jeans´´ tror jag den hette.

Jag var också ute innan vi skulle äta och tog lite test bilder med claras och tereses (hennes kompis som också var sjuk) kamera, som dom har fått från jultidningarna. På snön dårå.





Den här bilden blev väldigt mörk, men blixten var inte den bästa..
Lessen för att det inte har blivit så mycket skrivande, men jag har varken haft så stor lust eller haft så mycket att skriva om. Och det är väll därför jag inte haft så tsor lust. god natt, puss kram.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0