J*vla väder!

Hejsan!
Lite dålig uppdatering jag vet men jag har inte haft tid. Men nu är det så här att jag trodde att det skulle bli vår, med sen börjar det snöa igen, och sen när snön har nästan försvunnit så kommer det västa sö stormen som hålli på i typ 10 minuter och så har vi fårr en decimeter snö igen.men nu har det slutat snöa helt iallafall.
Ja ja. Hur har eran skoldag varit? min har väll flytit på.
Jag och emma fick sljuts av hennes pappa förut för vi ville ta några bilder ute i stan och såhär blev några dom:




Men nu MÅSTE jag göra mina läxor. Pussar!
Malin

SV: hehe med en snygging som robert pattinson i min header kan resultatet inte blir mer än snyggt ;)

2009-03-24 | 16:03:23
Blogg: http://malinsundin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0