Bok

Eftersom välldigt många verkar läsa mycket nu(och spec twilight) så kanske jag ska säga vilken bok jag läser. jag har endå ingenting för mej,hehe..

Jag läser``tiden och trädet´´. Den handlar om en tjej som är lika gammal som mej, hon är 13 och ska fylla 14. Och hennes mamma tvingar henne och hennes pappa att flytta in till gammlastan. Hon trivs inte i stan och har nästan inga vänner i hennes nya skola, hennes bästa kompis lovisa typ sviker henne,så fort emma flyttat och dissar lovisa henne. Och lovisa förändras välldigt mycket och blir samtidigt välldigt dum mot emma. Och hennes föräldrar håller på att skiljas.Emmas pappa flyttar också in i sin värksta. Och senare så börjar hon skolka i skolan för att hon tror att hon kan resa i tiden och hjälpa sin gammel  mormor matilda att få sin syster tillbaka. Som omkom, hon blev på körd av en bil för att rädda sin systers(matildas) katt.
Jag har inte läst slutet än men den verkar rätt så bra.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0