Beautiful heaven

Hejsan!
Det är fredag! Veckorna går rätt fort nu tycker jag.Det finns inte så mycket att berätta om idag jag blev klar med min kudde idag på syslöjden. Och ja, inget mera..
Imorgon:
Är det metch som gäller, eller tränings match mot skå. På skå. Kl:10.15 . Det var så länge sen nu det var utomhus så är taggad redan nu! Och därför kommer det nog bli rätt tidig kväll.


Vad tycks? jag gillar bilden, den första bilden är fixad i photofiltre studio, och den andra är original. Vilken är finast tycker ni?

Och Creative Zen V PLUS är fortfarande till salu det är bar höra av er om ni är intresserade. Den har 4 GB, och kostar 350 kr.Köpt för två år sedan och är i fint skick. När vi köpte den kostade den 1500 kr. Vid intresse, skriv en kommentar i bloggen eller kontakta mig på [email protected].
E M M A

hahahaha, tog också bild på den rosa himlen och tänkte döpa min rubrik till beatiful heaven ! ;d

2009-03-20 | 18:35:39
Blogg: http://sommarfreak.blogg.se/
Anonym

Jag tycker att den omgjorda är finare

2009-03-21 | 13:31:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0