Äntligen fredag

Hejsan kära läsare!
Idag är det äntligen ferdag! skönt.Det har varit en lång vecka..Jag har typ nästan nyss kommit hem från en lite fotorunda(kall) med emma flygare och hennes lilla syster. Emma håller på att ladda in dom nu typ. Så dom kommer inte försen ikväll.
I skolan idag så var det bara en heeeeeelt lugn dag, inget hände allt var som vanligt. Ocg det blev GRÖT till lunch?!.
Måste skunda nu, emma säger att vi måste gå hem till mej nu. Men emma själv sitter och trycker i sig 2 muffins, det ser rätt frästende ut och ibland önskar jag att jag gillade sånt(asså muffins och kladdkaka m.m). Men men vad ska man göra?. Aja nu ska jag hjälpa emma med belysningen till nåt hon ska ta kort på, se ya.♥

Bild på min och emmas sko..

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0