090327

Sry för lite inlägg idag men jag skrev ett fast det försvann typ:S. Emma är här nu, vi har precis tittat på let´s dance. Jag tycker att lailas sista dans var bäst, fast jag hejar på magnus. Innan idag var jag på en fest hos en tjej i min klass(louise), hon fyllde år.kulkul! När vi kom dit så hade hennes mamma tagit fram 3 st kladdkakor, ett stort paket glass, en hel skål hallon och massor med chips ostbågar, salta pinnar och kakor, MUMMMMMS!. Så nu är jag lagom mätt, efter en god middag också.. Jaa, nu sitter emma och fotar på allt möjligt och jag bloggar och lyssnar påmusik emma också för den delen.
Aa men nu får alla ha en bra kväll, det har jag! Pussar och kramar. Och juste nu har ju snön kommit tillbaka också -.-.
Men ojsan nu ser man på klockan så börjar let´s dance om 5 min!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0