-

Hejsan!
Ingen bloggning idag för att jag är tvungen att plugga till franska provet imorgon, och göra no läxa(boooooring!).
Och läxan var att vi skulle göra nåt instrument och sen skriva vad det var flr pH-värde, och om det var surt eller basiskt.
Och i franska var det typ 10 eller mer sidor som jag skulle göra eller titta igenom och repetera, Och fortfarande har jag 1 HEL sida och lite av en andra glosor att repetera!?!ÅH!.

det ser kanske inte så mycket ut.. Den översta lilla boken är min ``bibel´´. Hehe, nej men asså det är ett TR(det står alla svar i den, till mitt gröntkort prov) som jag MÅSTE läsa ut till på onsdag för annars kommer jag inte kunna hitta nåt i den, och då får jag underkänt på provet och kommer få göra om..

AA men nu får ni ha en bra kväll! Juste det är medium ikväll det ska jag se.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0