15 juni-09

Morrn!
om nån nu är vaken, hehe. Jag gick upp tyå halv 10 idag, eller emil väkte mej, han skulle iväg på handboll, eller han skulle dömma handboll. Och städaren kom. Men jag somna typ halv ett igår. Och jag är van med att gå upp vid elva ungefär. Så nu har jag lite ont i huvet men det går väll över.
Det ser iallafall ut som det slutat regna, det är väll posetivt?.

Igår la jag ju in ett inlägg om jag ska ha tävling eller veckans blogg. Då var det några som undrade att om jag skulle ha en tävling, vilken sorts av tävling jag skulle ha. Först så tänkte jag ha en tävling där man kunde skicka in en bild och sen avgöra. Men jag vet inte nu. Vi får se, det kanske blir ``gissa motivet´´ eller nåt sånt.
 Men vad tycker ni, veckans blogg eller tävling? :)

E M M A

tävling , det är så många som har Veckans blogg. :) XD

2009-06-15 | 12:27:55
Blogg: http://sommarfreak.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0