30 juni-tävling avslutad

hejsan!
Hur äre med er då? Med mej äre väll bra. Varm dag idag igen. Det är ju bra att det är varmt, men man har typ inget att göra.. Jag tänkte sola idag, sen äre träning som gäller. Sista för sommaren skulle jag tro.Jag skrev inge mer igår för att jag inte palla, eller när jag kom hem så skulle jag äta sen gick jag till emma, jag sov där.
Igår gjorde jag;
Jag var med ebba, effi och emma i v-by. Vi skulle köpa present till emma som fyller år på torsdag.
Efter så gick vi till kaananbadet, och där träffade vi daniel och alexander. Vi var där ett tag, men varken jag eller emma hade badkläder, så vi sola bara.
På vägen hem gick vi förbi stallet. Jag kunde inte låtabli att känna att jag redan saknar hästarna. Jag har ju nyss på läger och så. Och gesta gård är saknad! Som F*n!. Jag saknar allt,det är lite sorgligt...


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0