Dumma regn!

Hejsan!
Vill ni veta hur min dag har sett ut? Hm, mina förälldrar väkte mej vid 10 tiden, då gick jag upp och åt frukost med familjen, sen så gick jag och la mej framför tv:n. Då skulle mamma,pappa och emil åka iväg och kolla på en fotbollsmatch, emils lag hade match. Och samtidigt skulle jag och clara städa våra rum, vi hjälptes åt. Och för ungefär en timma sen blev jag klar med mitt rum. Sen efter tog jag ett glas cola och la mej och titta på tv, jag har träningsvärk i ryggen och insidan av låren från igår, vi red barbaka. Och sen så gick jag till datan när Paris program ``my bff´´ (tror jag att det heter) slutade.
Det är inte sant, det har regnat HELA dagen. Typ spö regnat också. Idag var nog den värsta regndagen, hittils..
Nej juste jag var ute och fotade mitt i allt spöregn också. 

Några bilder som jag tog.vad tycker ni? :)
jenny

sv: min dag har vairt jätte bra, har vairt på grönal und, vad har du gjotr? kram

2009-06-14 | 18:44:16
Blogg: http://jend.blogg.se/
Emma

Coolt med vattendropparna!

2009-06-14 | 19:58:59
Blogg: http://jageja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0