19,20 och 21 juni-i´m back, for 1 day..

HEJ,HEJ,HEJ OCH HEJ!
Jag har inte skrivit på länge för att jag varit på landet. Och jag hann inte säga det för att internetet blev knasigt.
 Aja, pålandet har det varit både varmt och fint, men också regningt lerigt och åska kom. Men allt har varit bra. Jag träffade också min kompis, li. Det var ett tag sen nu. På landet har jag firat midsommar(såklart?;P ),varit med li, och så varit med familjen och spelat lite kort ätit god mat och det man gör på midsommar helgen;)-
Har alla haft en bra midsommar då? Min var bra, fast loite regning bara. Och jag tog inte mitt första dopp som jag hade planerat, det var lite för kallt, hehe. Men några fina foton blev det iallafall.

(Jag kan tyvär inte visa nån bild nu, för batteriet tog slut till kameran. Vi har inte fått tillbaka datan än. Och om ni undrar bilderna i hörnet så såg det så tomt ut utan dom, hehe..)

Och nu är så att nu kommer jag inte hinna/kunna blogga på hela veckan tror jag. För imorgon ska jag nämligen på ridläger med en kompis, och efter den så ska jag på aroscupen med laget. Jag kommer hem på måndagen. Jag vet inte om jag kommer hinna blogga mer idag ens, för jag har 2 väskor att packa(en till ridlägret och en till fotbollen).
Tävlingen jag har går faktiskt jätte bra, det är bara att skrolla ner ett inlägg och rösta på vem du vill. Jag har fått in välldigt många röster.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0